czwartek, 18 czerwca 2009

posesyjne dywagacje

Właśnie nastał koniec sesji!!!! To znaczy nastał już kilka dni temu ale z powodu zakrojonych na szeroką skalę BACHANALIÓW!!!!:):):):) dopiero dziś donoszę o moim sukcesie edukacyjnym.

Wszystko skończyło się w porządku - wszystkie korekty i projekty zaliczone - było bardzo przyjemnie. Teraz przez następny tydzień mogę sobie spać do woli i takie tam innego dziwne przywileje studenckie:):):):)

A niestety potem to już tylko szukanie jakiejś pracy na wakacje, żeby potem pobyczyć się na jakiejś polskiej plaży z paczką znajomych i oddawać swe ciało (nasmarowane kremikiem z filtrem oczywiście ) we władanie cieplutkich promieni słonecznych i pięknych kobiet :) No co za tą wytężoną pracę należy mi się jakaś nagroda:)

Yoł ziomalskiej braci studenckiej!!!!!

Zdawajcie egzaminy, żeby móc popracować:) a potem pobalować i naładować akumulatory przed następnym starciem z uczelnią.

Pozdro:)

5 komentarzy:

  1. Jejku - zazdroszcze ci zdanej sesji ja się już też ślinie na myśl o jakims dobrym piwku po wszystkim :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No rewelacja bracie! moje gratulacje!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Joł brachu! piąteczka xD ja juz tez prawie na mecie xD

    OdpowiedzUsuń
  4. No brawo! teraz tylko piwo, piwo i po raz trzeci piwo:P a potem już jak napoisz zwoje powodzonka w szukaniu jakiejś lekkiej pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jasne mój organizm wchłonął tyle piwa, że jakby mi krew pobrali to by piwo popłynęło:)

    Pozdro

    OdpowiedzUsuń